Tuesday, May 10, 2011

Usa ka dakong AMBOT!!!

Ambot nganong naganahan ko nimo
Wala jud ko kabalo...unsaon man ni nako?
Akong mga amiga, dili botar sa imo
Tungod kay abi nila, basin pahilakon lang ko nimog husto.

Kahibawo ko nga sayo pa kaayo
Para masulti nako nga "I like you"
Unsaon man ni nako ron nga ganahan jud kaayo ko nimo
Sa adlaw-adlaw,gusto tika makit-an...malipay nako

Ikaw na ba ang gihatag sa Ginoo?
Og sa dihang nganong in-ani man akong nabatian...Lord, tabangi ko!
Oh basin usa lang kini nga dakong sayop tungod kay gimingaw lang ako
Kay layo ko sa amoa mao na in-ani kaha noh?

Di man unta ka bayot
Pero ngano ikaw magpa limot-limot?
Sulti nalang gud kung di ka ganahan
Porque sa ako dili ba ka gwapahan?


Kalimti ayaw kining tawhana
Bisan ako lamang usa ka dalaga
Nga naghinaot nga magmanggad sa imong gugma
Pasayloa lang ko kung ikaw ang  giangayan ko ug gipangga!


***WEh.....haiz...naunsa naman ko ui..Puros rani ka- yabag! Mao nani ron , wala may mabuhat mao in-ani nlng ..;pa blog2x nalang..maski dili siya makabasa!!!


***pasensiya-i lang gamay ni akong nakayanan mga  migo og miga....Lisod jud ning naa ka sa layo bah...Maski unsa2x nalang mahuna-hunaan...


**Exit sa ko kay ting uli na..Byers!

No comments: